godmorgon måndag!

Vilken snurrig morgon! Vaknar i ett ryck, shit jag måste försovit mig! Kollar klockan, den visar 7:21. Jag skulle börja 7:52. Så egentligen borde jag vara på väg ut till bilen.. Men nej då, skynda skynda och duscha måste jag också! Herregud vad stressigt det blev. 7:28 kollar jag på klockan igen när jag låser dörren och springer ut till bilen. Så snabb var de längesen jag va hahaha! Matlådan fick jag med mig också, de ni! Och jag som lovat mig själv att ta det lugnt i trafiken, de gjorde jag enligt mina mått mätt men farbror blå, tack för att vi inte sågs! I bilen dundra jag på stereon på max för att vakna till och vem är det som förgyller första delen av bilfärden om inte bästa Rasmus Seebach! Då blev min tanke, denna dagen blir nog bra trots allt! Väl på jobbet hittar jag en gammal apelsin i väskan, mysigt Mathilda haha! Då funderar jag lite till, typisk måndag får jag nog säga.. Men i tid till tåget kom jag och bara bra människor ombord och peppar peppar så är vi snart på centralen i Stockholm igen och då får jag träffa bästa Emma, hon har också toklång rast.. Känns som jag blivit överkörd men jag piggar nog på mig när jag får lite mat, för frukost de hanns inte med.. Tankar från bakhytten, de är fina tankar de haha. Bara att tänka på efter helgens bravader, emellanåt dyker f.rågan upp - vad var det som hände? Och hur hamna jag där? Men vad ska man tänka så för. Nu som sagt dags för mat och Emma, då blir dagen tippelitopp! Have a good one <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0