definitivt en annan tid

På promenad, genom stan.. Så önskar jag att jag kunde fortsätta med lalalala som i Per Gessles låt, fast jag är inte på de humöret.. Sitter i Kronobergsparken och funderar. Solen skiner emellanåt, då är de rätt skönt. Behöver en av/på-knapp på hjärnan tror jag. Den gör inte som jag vill idag. Så har jag försökt att ignorera, tänka klart och nej de blir inte bättre vad jag än gör. Min lilla hjärna lägg ner nu! Torsdag blir en spännande dag.. Ser fram emot det. Kan det möjligtvis gå fort dit, snälla? Jaja, dags att leta sig tillbaka mot mer bekanta trakter här i storstan. Får bli att gå tillbaka till hotellet och läsa lite. "Den man älskar" läser jag just nu..<3mme

Kommentarer
Postat av: Fia

Om du uppfinner en av och på knapp till knoppen så ge en till mig med!

2011-04-04 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0