Annandag påsk

Såååå trött! Somnade 20:15 igår. Vaknade till av sms vid 21. Ringde kärleken. Somnade om. Vaknade 00:30, hoppsan tvn är fortfrande igång..stängde av och somna om. Klockan ringde 5:30 - jag är helt förstörd! Duschade och fick skynda mig till tåget, somnade nästan stående i duschen! Bla bla bla. Inte så värst lång dag idag. Uppsala Stockholm rast och sen hemåt. Slutar straxinnan 12. Då ska jag och Martin åka och spana efter nya möbler till balkongen. Köpa jord och planter och göra fint! Ska försöka träna ikväll..men är lite förkyld, igen. Otippat? Inte ett dugg! Har bestämt mig för att det ska bli en bra dag, så nu håller jag mig till den planen och hoppas på det bästa. Behöver lite frulla, så fixar sig allt. Nu får ni njuta av sista lediga dagen, sen är det dax att tjäna samhället igen, precis som jag har gjort heeela helgen haha! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0