Fullbokad ledig dag

Dagen började med ett samtal från Grekland. Sofia kommer bli nästan 3h försenad. Men det är ju bra att veta i förväg så man slipper sitta på Arlanda och vänta, då kan jag mysa med pärona en stund idag. Så för mig kom det något gott ur det iaf.

Nu har jag kollat på lite GG och ätit frulla. Det är dags för att hoppa in i  duschen och fräscha till sig. Sedan blir det att ta hand om disken och lite tvätt.

Skatten rullar mot älskade Askersund runt 14, hoppas jag. Då ska hon bli omskodd för vintern. Sedan är det scouterna, vi ska vara ute idag så det är bäst att bylsa på sig!

Kvällen blir en sväng förbi mamma och pappa. Och sedan blir det en tripp till Arlanda som sagt. Natten spenderas hos Sofias päron i Åmmeberg.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0