Tjejmilen - 8082

Jag har bestämt mig, jag ska springa nästa år också! Då har man något mål med sin träning. Så vill jag springa VårRuset såklart, men det är ju "bara" 5km.

Har hittat bild på mig från loppet; så jag bjuder på den, som bevis för att jag faktist sprang! Och JA, jag är helt utmattad på slutspurten när bilden är tagen, 1 mil gör sitt på kroppen, med tanke på att jag aldrig hade sprungit 1 mil innan loppet (och inte heller efter loppet för den delen, haha!)



På TV4play finns också ett sammandrag från den 5:e september, ca 20 minuter.
Och här kan du se mig springa i mål om du skriver in mitt startnummer, 8082. Då ser du mig i vänstra delen av bilden, sträcker upp armarna precis vid mållinjen, haha!

Jag slutade på 1:10:36, jag var nöjd, stolt och extremt trött när jag kom i mål. Nästa år slår jag den tiden såklart!


Det var den egoboosten! Kommer va kul att se tillbaka på detta inlägg nästa år!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är! Tvinga med mig!! ;)

2010-10-16 @ 18:01:18
URL: http://saraclefjordl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0