Underbar dag!

Hade en otroligt rolig kväll igår med brudarna! Älskar er!

Idag var det en snabbtripp på stan med Sofia, sen tog vi tåget till Kumla och Tina. Där var Sjölinder och Annie också, de två fixade värsta brakmiddan, mycket gott ch uppskattat!
   Sofia stog för efterrätt, semlor inköpta på Järntorget här i Öret..

Vi åt, pratade och skrattade så vi kikna<3

Tog tåget hem vid sextiden och då fick jag min dagliga motion från södra och hem..Då såg jag att Monki ska öppna i Träffpunkthuset, LYCKA!

Sedan fick jag ett samtal från Mikaela som var positivt!

Bara bra saker idag! Det behövde jag verkligen! Tack snälla Bob för du tog mitt pass!!

Imorgon är det arbetsplatsträff på jobbet, så då är jag i Hallsberg 8-16.. Och på lördag smäller de! Utgång med ett stort gäng, och Karolina kommer också hem! Då är vi äntligen samlade igen<3

<3mme

Kommentarer
Postat av: Bob

Varsågod! Vi ses imorgon!

2010-03-04 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0