Polis, vård, hälsa, försäkringar

Inte riktigt vad jag hade tänkt mig yrkesmässigt..Men istället för att snöa in mig på titlar så tar jag till mig av vad dessa titlar säger om mig själv. Trovärdig och omtänksam - vad kan dessa två egenskaper användas till?

"Du är nyfiken, kraftfull och driven, har väldigt stark personlighet och gillar äventyr. Du nöjer dig sällan med andras berättelser, utan vill helst se saker med egna ögon. Det finns personer som tycker du är lite knäpp, och inte alls så förståndig som du vill framstå. Du tycker samma sak om dem. Man kan inte vara alla till lags."

"Du är en sån person som andra människor värnar om att ha med när det handlar om grupparbete eller något liknande. Alla vet nämligen att du får saker och ting gjorda i tid och att de blir gjorda på ett korrekt sätt. De vet också att du ställer upp om någon annan har kört fast och att du är glad, trevlig och lätthanterlig i största allmänhet. Det är helt enkelt ordning och reda på dig. Du har ett stort tålamod och tycker inte alls att det är jobbigt att lyssna på andra människors problem i timmar och komma med tips och råd."

Ja ni, vad ska man bli när man blir stor? Fortsätter mina funderingar, tipsa mig gärna!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0