Midsommarnattsdröm

Solen gör mig stark..

Imorgon är det Midsommarafton.. Idag är det ett ½år till julafton.. rätt komiskt..

Men vi siktar in oss på morgondagen och glömmer de där med 6 månader..

De blir att jobba ca 8-16, sen bär det av till Askersund.. där ska det grillas, spelas kubb och umgås med härliga peeps <3

På lördag, Midsommardagen, ska jag sitta barnvakt 12-16 åt älskade brorsönerna Ville och Svante!

Söndag, ja då tar jag igen mig, hihi!

Hoppas ni har en skön Midsommar! Jag ska njuta!
<3mme




Känslan av sommar är definitv! FAB!

Kommentarer
Postat av: M

Glad midsommar bästis! Önskar du var här <3

2010-06-25 @ 11:01:08
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0