Två av tre avklarade..

Bara en vecka kvar av semestern.. om jag vill ha 3 veckor till? Ja tack, de vore fantastiskt!

Legat sjuk sen jag kom hem från Montenegro i måndags, feber och magsmärtor.. frisknade till igår, då var jag på stan med Tina, rea är farligt, haha! På kvällen fikade jag med Michaela, de va mysigt!

Hur var då Montenegro? Eller rättare sagt Herceg Novi?
De var de jag hade förväntat mig och mycket varmare! Jag trodde jag svettades mycket i Alanya förra året, men de här tog priset! Underbart lanskap, väldigt vackert! Hotellet för toppen! Maten var god och shoppingen var precis godkänd.. inte min typ av mode, men fina smycken! Bra pris på saker och ting.
Martin och jag gotta rejält, underbar vecka.. bilder kommer i ett senare inlägg, inte hunnit eller haft lust att fixa med de..

Hunnit kollat klart på säsong 3 och 4 av the O.C, så himla bra serie! Är så glad att de slutade när de gjorde, för annars hade den som så många andra serier gått i botten.. men den slutade på topp! Bara älskar den.. och Martin älskar att jag äntligen har kollat slut, haha!

Nu är väskan ompackad.. Åker nu till Askersund för att städa bilen, sover där, för imorn bär det av mot Gotland, min älskade ö!
Plockar upp Mikaela i Linköping runt elvasnåret, bilen rullar mot Oskarshamn och där lämnar färjan hamn 15.10.. Är på ön strax efter 18..
Kommer hem nästa lördag, då är de "55-års kalas" för Mathias och Johanna, och jag hoppas jag ska hinna med "summerpartyt" på Holmen.. Men får se vad man mäktar med..

Nu håller ni alla tummarna för sol när bästis och jag är på Gotland!

Ha en fortsatt skön helg!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Fisen

Jag håller soltummen!! Ha det underbart!

2010-07-25 @ 11:06:29
Postat av: Tina

Tack min Söta för shoppingrundan! Ha det så skönt med Mickan på finfina Gotland nu. Jag håller tummarna för solen :)

2010-07-25 @ 16:00:29
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0