Tisda.Onsda.

Igår var det jobb ca 8-16, kände mig som ett normalt jobb! På kvällen åkte jag till Karro, Tina var med också, vi fick taco och glass..så gott! Proppmätt än, hihi! Så skönt att sitta bara vi, prata om allt och inget. Även fast vi inte ses så ofta, så kommer de kännas väldigt tomt när K flyttar till Göteborg. För nu har man vetat att hon finns i stan, om man skulle vilja ses..så kommer tankarna om varför man ses så sällan..mitt svar till de är att man inte orkar för allt jobb och plugg..Men även om vi ses sällan så vet både jag och ni att vi finns för varann, och bättre än så kan det inte bli! Ni är underbara<3



Idag ska jag ha hem en man som ska berätta för mig om hur man börjar pensionsspara. Nu har jag åångest, för nu känner jag mig 10 år äldre, haha!

Efter det är det raka vägen till Motala och Mikaela! Allt handlar om Nyw York och Manhattan..boka flyg, boende och musikal! Skoji skoj!

Nej nu måste jag fräscha upp mig innan snubben kommer...9 ska de ringa på dörrn'...

Idag kommer bli en bra dag, om jag får välja!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Karolina

Taaaaaaack för att Ni kom igår. Det betydde jätte mycket! Kommer kännas tomt utan er me, även fast vi inte ses så ofta nu så är de jsut själva grejen att ni är 30 mil bort!!!!!!!!

Men vi ska hålla kontakten och ses, absolut!

<3

2010-01-20 @ 12:25:14
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag känner att jag har Er nära oavsett avståndet men visst känns det att Karolina ska flytta, det nekar jag Inte. Inte på långa vägar.. Vi får liva upp Närke själva Thilda och det tror jag vi fixar. Men, vi kommer där i mot komma ner till Götet och våldagästa ofta och mycket :) <3 Ni är Underbara

2010-01-21 @ 12:07:02
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0