Springeling, you're more then welcome!

När det är snöstorm utanför fönstret har jag ingen lust med någonting! Dagen aktiviteter går alltså sisodär..

Det jag hunnit med är:
Frukost
Lite städ
Dusch
Lunch

Duktigt va, haha!

Jag skippar:
Tvätt
Mer städ
Garderob
Hindersmässan

Pallar inte!

Det jag har kvar:
Till Askersund
Present till mor (Kan tyvärr inte hälsa på mor på jobbet idag, hon är visst utlånad till ett annat apotek..)
Rummet
Scouterna
Till Örebro
O'learys

Inte allt för ansträngande..



Längtar till våren! Vill så gärna kunna använda min klänning som jag köpte förra året, men som inte är använd än..Jag inhandlade ett nagellack i förrgår, och har upptäckt att det matchar klänningen..
   Så inför kvällens middag på O med musikquiz skulle jag gärna ha på mig den..men det är alldeles för kallt!


             




Glömde berätta att jag var duktig igår..Jag och Mira var på F&S på ett pass, egentligen skulle vi gå på core, men det var fullt så det fick bli dans..O sen vilken dans! Haha! Vi måste ha sett rubbade ut! Men roligt var det och svett blev man!

Nej, nu är det bara att rycka upp sig och strax bege sig ut i snöyran för att försöka hitta bilen någonstans...
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0