Ledig <3

Det finns så många utbildningar, men ingen som jag vill gå. Vad är det för fel på mig? Är jag bara petig eller är de så att jag är kass på att hitta det som är rätt för mig? Är det så att det finns för många utbildningar så man inte hittar rätt i den otroliga mängden?
   Hur som helst så ger jag upp för denna dagen med att leta..

Gårdagen bestod i att tillbringa förmiddagen springandes upp och ner för trappor (tredje våningen utan hiss) för att hjälpa Karro med hennes flytt..tror jag räknade till 65 trappsteg..och idag har jag en massiv värk i vaderna! Haha! Men det är bra med träning! Hoppas de gick bra för henne ner mot Göteborg..Happy to help<3

Efter att ha varit flytthjälp så var det dags att laga lunch. Fläskfilé, klyftpotatis, kryddig gräddsås och sallad - utsökt!

När jag hade proppat i mig allt gott så jäste jag på soffan och spelade mitt älskade DS..Varvade SuperMario, men har fortfarande inte fattat varför jag aldrig kom till värld 4 och 7?

Kvällen bestod av tvätt och tv. Martin och jag "hyrde" film via boxen, "Sommaren med Göran". Ganska rolig faktist, hade inga förväntningar, brukar bli bäst då när de gäller filmer.

Morgonen idag har jag spenderat i soffan, kollat på tv och som sagt letat efter utbildningar. Dagen fortsätter med tvätt och eventuellt bio? Hoppas på "Snabba cash".

Helgen går så fort när man är ledig..så långt till nästa lediga..Jag ska njuta av söndagen och skaka bort den gamla hederliga "söndags ångesten".
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaka bort den satans ångesten gumman!<3 Själv känns det skönt att ha en ledig helg framför mig;) Men jag vet hur du känner dig. Saknar dig! Puss

2010-01-24 @ 12:36:58
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad kul, Tomas och jag tittade också på filmen Sommaren med Göran. Skit rolig film! Anne ahl hahahahha

2010-01-24 @ 14:10:52
URL: http://tinalarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

TUSEN TACK!!!!!!!!

2010-01-24 @ 23:05:13
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0