Så här är det

Jag måste börja träna...nu kanske ni tänker -Vilket tjat, skulle inte hon göra de innan jul?
   Och jo, de skulle jag..men träningskort är något de kan ta betalt för, helt sjuka pengar..Och jag har inte haft lust att lägga så mycket pengar på de..men nu är de så att jag är sämst på att träna hemma, även fast jag har möjligheten...Så när lönen droppar in om en vecka, då är det första jag ska göra, betala hyra och övriga räkningar och sen gymkort på friskis..Sen får jag väl svälta, haha! Nej, så illa blir de inte..

Varför skriver jag det här bladdret ikväll?
   Såhär är det, man mår bra av att träna. Och om jag ska shoppa massa fina kläder när jag är i USA, då får jag se till att va i den storlek jag planerar att ha minst 5år framöver, haha! Alltså, trimma lite här och trimma lite där. Men mest strama till mig lite igen..för "forever21" är ju tyvärr förbi när de gäller passet..däremot kanske inte hjärtat är det?

Förövrigt så kanske jag inte vill va 21forever? För vad hände under förra året egentligen?
   10 snabba:
   21. 80's-fest. Sambo. Helsingfors. Gotland. Turkiet. Page. Fotosession. Jul. Nyår.

Ja, vad jag nu vill få fram efter min sena och ofullständiga nyårsresumé, och tjatet om USA, är att jag har motivationen och ett mål..Det känns som en stor fördel!

Så friskis, här kommer en som ska bli svettis! En vecka kvar alltså med usel förtäring..ska nog njuta!?

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0