Bijans place

Ja vilken dag! Nu är jag iaf hemma!

Ska va på jobbet kl.8 igen..slutar kl.16, och på söndag börjar jag vid ettsnåret..Lite helg blir de ju iaf.

Inte lika mycket värk längre, men den finns där och gnager lite smått..

Vill shoppa, men jag vet att jag ska spara för att kunna shoppa allt jag vill ha i maj..kanske känns tjatigt, men jag längtar såååååå till den 1 maj!!!

Bijans Place i Degerfors var en ny upplevelse. Ett litet café i stationshuset. Jag fick vara där i 15 min, 31:- för en stor baguette och en pucko, billigt! Med tanke på de priser som brukar vara på alla tågstationer..Tjejen i kassan var rolig..Hon skulle till Stat i Karlskoga och se på Nordman, hon blev tvingad av sin mamma..Haha! Vilken dialekt hon hade, jag började nästan skratta! Men det är ju underbart med dialekter!
Denna blonda lilla tjej gjorde min dag minnesvärd...Det tackar jag för!

Nattinatti!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0