Stackars magen

De tre senaste nätterna har varit hemska..i tisdags natt drömde jag hur mycket som helst och snurra som en karusell. I onsdags natt drömde jag riktigt skumma saker och vaknade med ett ryck och visste knappt vart jag var. I torsdagsnatt, alltså i natt, "sov" jag i Uppsala. Max 3h..Hade fruktansvärd smärta i magen, och ingenting hjälpte..Det är tur att OS går nu, så det finns något på tv kl.2:30-5:00..

Som ni förstår så är jag inte på mitt bästa humör, med tanke på hur lite sömn jag har fått..Dock har jag ätit en stadig frukost nu på morgonen, så jag orkar hem iaf..Nu hoppas jag bara på att det inte blir något strul, med tanke på all snö som faller så "fint" ner från skyn..

Det är ett tåg mellan mig och min lediga helg..håll tummarna för att vi kommer i tid! För jag orkar inget annat..

Hoppas ni har sovit gott iaf..Trevlig dag!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller tummarna! Om du håller tummarna för mig vill säga;) Jag behöver det nog lite mer:p

2010-02-19 @ 11:17:44
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0