I städartagen

Då håller man på att plockar i garderoben..Jag har kommit till stadiet där jag har tagit ut alla kläder och sorterat dem..Nu ska jag torka ur den och sen ska allt in igen, men de går ju fortare..Jag ska stoppa i en maskin tvätt också, behövs alltid konstigt nog.

Sen är det dags för övriga rum att plocka lite i, men de är inte så farligt..Martin ska dammsuga säger han, de tycker jag låter bra de, haha..

Jag hinner väl klart till Melodifestivalen ikvääll iaf, haha..

Lyssnar på Millencolin på så hög volym som möjligt, tills Martin kommer in och muttra nått jag ändå inte hör, men jag förstår att han vill att jag sänker..HAHA!

Let's städ!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0