Ugglan

Du stod och stirrade ner i marken, när jag kom då tittade du upp. Jag möttes av ett osäkert leende och visste redan då vem du var. Men alla kan förändras, de accepterar jag. Så när jag såg dig igen så visste jag direkt, att detta är inte samma person. Att våga vara sig själv är svårt, men ett måste för att slippa leva i lögn. Sist jag såg dig, då var du den där personen jag möttes av första gången. Det gör mig villig att acceptera att du bara försöker hitta dig själv. Och vad vet väl jag om livet egentligen, man lär under livets gång. Men glöm aldrig att det ibland är en nödvändighet att göra fel, men då bör man lära sig av sitt misstag.. Följ dina drömmar, var sann mot dig själv. Det är då du kan finna lycka. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0