Jul, jul, strålande-fantastiska-underbara JUL!

23 december:
De sista julklapparna inhandlades. Lunch i Askersund med Martin, Tina och Tomas, Karolina och Aleck.
Julbak hemma i Nordhagen hos mor och far samt paketinslagning.

24 december:
Julfirande hela dagen hos familjen Dahlberg i Hallsberg. Jag hade varit mycket snäll och fick fina klappar, bland annat parfym, skålar, dvd-box, bestick och örngott(-handgjort av Ville och Svante)<3

25 december:
Hemmet fyllt till brädden av vänner och kvällen avslutades på Ritz.

26 december:
Hem till mor och far. Där lyssnade jag och min bror Marcus och hans fästmö på gamla LP-skivor, minnen!
Fick en god middag, revbenspjäll, potatis och Hammars julmust (den enda julmusten värd namnet!).

På kvällen hängde jag med Emma, Tina och Emelie..

27 december:
Återhämtning efter alla julens aktiviteter.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0