4h sömn är allt man behöver..

Ska strax ner till tåget som ska ta mig hem igen.. Så trött så när jag pratar med folk så avslutar jag inte ens meningarna.. Har haft rast i Stockholm, borde ha sovit men träffade några trevliga kollegor och åt lite frukost och snacka lite skit istället.. Är ju ledig imorn, får sova då helt enkelt.
Så många tankar som snurrar just nu.. visst det snurrar alltid en hel del tankar i mitt huvud, men nu är det extremt!
Fortsätter väl att nynna mig igenom dagen.. jag har haft, "mer jul" och "hej tomtegubbar" på huvudet idag, får se vad eftermiddagen bjuder på för melodier.. Ni kan ju alltid ge förslag på bra låtar, så jag slipper julsångerna, är ni snälla..haha!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Du får berätta om dina tankar imorgon.. jag behöver lätta på mitt hjärta lite då! <3 Ha en jätte bra dag!

2010-12-15 @ 10:45:55
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0