Winnerbäck

Igårkväll träffades fina vänner på Bishan och snackade strunt och mådde gott! Tack för en härlig kväll!

Idag har jag haft en fantastiskt underbar dag!
   Började med att äta frukostbuffé på Java med Michaela och Emma. Sedan tvättade och diskade jag lite.
   Efter de bar de av till Askersund för att kolla på bil. Lurade med Michaela som stöd. Köpte bilen, en silvrig Golf, bild kommer senare.. någon dag när jag ksa ta tag i min kamera med alla semesterbilder...
   Innan vi åkte från älskade Askersund, gick vi in på 7eleven och där fanns de varsin kaka som bara ropade våra namn! Amerikanskäppelkaka, så god! Sedan bar de av hemåt med en avstickare till Zinkgruvan för att dumpa Martins vinterdäck hos hans far.

Väl hemma igen var de mer disk och mer tvätt.. Sedan blev de pajbakning..
   Blåbärspaj med vaniljvisp och bästaste Tina på min balkong förgyllde kvällen! Lärde mig göra fiskbensfläta, inte illa de inte!

Nu är jag redo för sängen, men vill egentligen att vi hoppar över morgondagen och kommer direkt till lördag klockan 16.34, då jag slutar min Karlstad överliggning och får träffa bästis! Vi ska till Klara i Åbytorp på partaj på lördagkväll.. Och på söndag blir de konsert! Och som jag har kämpat för att få ledigt, så jag ska njuta varenda minut av den dagen!



<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Jag längtar så jag tror jag dör snart!

Imorgon ses vi äntligen <3

2010-08-13 @ 17:45:24
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0