En riktigt GLAD PÅSK!

Långfredag:
   Spenderades med bästa Mikaela nere i Linköping i hennes nya finfina lägenhet, tro hon kommer få det toppen där! Helt underbar dag, kväl och morgonl! Så de gör ont i hjärtat när man lämnar för man vet inte riktigt när man ses igen.. Du är bäst min stjärna!

Påskafton:
   Åkte från Linköping till Askersund för lite påskfirande. Lagade lax som uppskattades, åt massor med god mat. Firade bror Mathias som fyllde 25 (4/4) Grattis! Skönt att va yngst i syskonskaran, då behöver man inte åldersnoja sig, hehe!

Påskdagen:
   Åkte ner till Burnäset/Karlsby/Motala för att fira Martins mors födelsedag (lätt att komma ihåg nu när det äntligen klickat att hon fyller samma dag som Mathias, haha). Sedan när vi mumsat i oss god mat och tårta var det dags för ännu ett kalas.
   Vi åkte till Hallsberg för Villes 5års kalas! (30/3) Han och Svante fick Wii, så jag spelade Baseball, Bowling, Tennis, Golf och boxades med Ville..Bara att erkänna att en 5-åring har mer skills än mig, hahaha! Vi åt gulachsoppa och kladdkaka, precis de Ville hade beställt!

Annandagpåsk:
   Blir att slappa i soffan och fortsätta läsa "Om jag kunde drömma".

Tänkt va skönt det är att vara ledig som man ska när det är storhelg, helt underbart! Hade glömt hur skönt det var! 3 år sen sist..

Igår, påskdagen, den 4/4, hände även en till sak.. Bror Marcus förlovade sig med sin Rebecka! GRATTIS! Nu kan jag andas ut, alla bröderna i säkert förvar, haha!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0