14h..

.. tills klockan ringer!

Taxi beställd till 03:30 i natt. Då börjar resan mot det stora landet.
Bussen går 03:50 och är i Stockholm 06:40.
Vid 9-tiden ska jag åka tåg ut till Arlanda, där möts vi, jag och min respartner!
14:10 lyfter planet mot Island
Vid 19 tiden lokal tid (ett på natten svensk tid?) landar vi på JFK.

Som vi har längtat och nu är det bara timmar kvar!

Idag är jag tyvärr sjuk, kan knappt prata. Halsen bultar, öronen är döva, näsan rinner och täpper till och så vill hostan ha sin del av förkylningen. Nu ska jag till Apoteket och hämta ut medicin, så jag blir frisk fort!
   Sen ska jag bara kura ihop mig i soffan med honungsvatten och en filt.
   Ikväll blir det att packa klart väskan och stänga igen den!

Krya på mig fort!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0