Spana i Googles enorma värld?

Ikväll är det säsongstart för Idol! Jag ska självklart titta. För det är ju nu i början man kan få sig riktigt många skratt, och som det sägs "Ett gott skratt förlänger livet"...
   Start kl.20.00...på tv4, såklart!

Imorn blir det upp och väcka tuppen! Klockan ringer 02.45, uch! Men jag har lyckats hålla mig vaken idag efter jobbet, så jag ska kunna lägga mig tidigt. För imorn behöver jag vara utvilad, ska ju ha en servicecoatch med mig(alla ska genomgå denna...fas?) Så det kan ju vara bra om man är utvilad så man kan ge all service som är möjligt, och vara trevlig mot allt och alla.

Mat är ju också en förutsättning för att vara trevlig och ha ork...så jag ska laga ihop någon god matlåda senare...om jag orkar, haha...

Ska bli skönt när arbetsdagen är slut imorn vid 13.45, för då är jag ledig fram till fredag förmiddag, underbart!

Ska spana på google efter utbildningar som kan vara "de rätta" för att ta mig dit jag vill i livet, vart det nu än må vara? Hm...

Har blivit bjuden på våffelmys på söndag hos Emelie, hoppas verkligen jag kan komma den tid hon tänkt och så att jag inte jobbar just då!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0