TrettonfemtonSextontjugofem

Fantastisk sömn! Det behövde jag!

Hemkommen från en fika och lite fönstershopping med Michaela..Vi blev så tjocka så att när vi gick förbi en "scooter" började larmet tjuta, för att marken skakade så. Stackars mopeden trodde vi skulle ta'n. Hahaha!

Dags för matlåda. Inspirationslös falukorv och makaroner till morgondagen. Sedan Idol. Det är nu i början det är som roligast! Hoppas det går bra för Tom nu, så att vi får se en av Närkes stoltheter knäcka de små hubbabubba-tuggande barnen, mohaha...

Furry coat, hot or not, som de stora stylishbloggarna skulle fråga...Not på mig, hot på nån annan, blev min åsikt när jag såg BikBoks "kappa" i fönstret, uch!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0