Sweet saturday

Då är jag nyss hemkommen från en match i att kasta plast minst gånger. Jag var bättre denna gången med ca 5 kast, vilket är som en bana mindre (18 banor är en runda). Det var bror Marcus som ringde och sa att han var i Örebro och undrade om jag ville med. Själv hade man nyss ätit frulla och glodde på nyhetsmorgon. Så jag hade liksom ingen ursäkt, sen så slipper jag ju ut och gå senare. Plus att det är alltid skoj att umgås med Marcus, han bor ju i Stockholm så det är inte så ofta man har tid till att umgås...

En bra start på denna lediga lördag med andra ord! Trots att jag fick ner i äckelån och hämta en disc och att jag fick häva mig in i hallonsnår och andra taggiga saker, som exempelvis brännässlor, men jag kan ju inte visa mig svag när det står 10 karlar och glor, så jag biter ihop som ingenting och fortsätter att svettas och kasta fel med håret på ända, haha!

Nu ska jag och Martin "göra" lasagne, den är färdig, hihi..bara att slänga in i ugnen...orkar inte göra någonting annat nu, bättre än vanlig "snabbmat" iaf.

Senare ska Tina komma in till öret och ha kul! Bar vi två hemma i trkterna denna helg, men det är inte så "bara" de inte...

Ska hinna plocka i ordning lite här med...

Strolande sol ute, idag är en lycklig dag!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0