Råneri rånera...

Alla nyhetskanaler kör hårt på helikopterrånet som utfördes igår...jag har redan blivit trött på det nu! Och förmodligen kommer det tjatas om i veckor. Men jag vet inte om man får säga så som jag tänker skriva nu...Jag tycker det var skickligt gjort, påhittigt på något vis. Som i en film.

Nog om det!

Nu är 4 av 4 tidiga mornar avklarade! Guldstjärna till mig!

Ikväkk bär det av till Motala. Jag ska tillbringa natten hos Mikaela. Vi ska se på Twilight, har inte sett den förut. Ska bli intressant om jag gillar vampyrer eller ej.

Imorn är de Ullared för hela slanten! Som jag har längtat!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Tina

Shoppa loss imorgon nu! Det är du värd. Hälsa Mikaela! Du kommer älska TWILIGHT och EDWARD!



kör försiktigt ner! <3

2009-09-24 @ 10:47:46
URL: http://tinalarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Längtar!!!!!!!

Tina: TWILIGHT is the shit. EDWARD däremot ser ut som shit;)

2009-09-24 @ 12:35:35
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: karolina

Du kommer älska filmen, den är så bra!

Ååh shoppa åt mig me (a) haha! Kör försiktigt nu!

2009-09-24 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0