Inne i nionde månaden...

Har nyss tagit ut kladdkakan ur ugnen, och plommonpajen är färdig sedan en timme tillbaka. Tänkte ge mig på bullar, men insåg att när två efterrätter har blivit bra (och goda, var tvungen att smaka, hihi) så kanske man ska lägga av. Nu är det bara vaniljsås som ska inhandlas och kanske glass, men det tar jag senare. 
  
När ska dessa två goda "kakor" förtäras då? Ikväll förstås! Jag har bakat dem till mina älsklingar. Vi ska ha myskväll i Åmmeberg, Sofia, Tina, Annie, Karolina och jag. Sofia är ju hemma denna veckan på semester, så kul att se henne i söndags! Och ikväll ska det bli hur mysigt som helst, alla samlade för enbart mys!

Nu ska det tvättas och sedan får det bli duschen. Kanske ska försöka mig på en springtur i mina MBT, nu när skavsåren har läkt. Kan behövas om jag ska svulla ikväll, hehe!

Ha en fin dag och - Välkommen september!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också ha massa godsaker:)

2009-09-01 @ 12:54:31
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0