Hallon och blåbär

Nu har denna lediga dag nått kvällen, och vad har jag då gjort med den?

Jag sov till 11, vaknade av ett sms där det stod "Paj!" i, och insåg då att det var dags att gå upp och äta frukost. Sedan skcikade jag runt inbjudan att komma och äta paj hos mig. Ledsen om du inte fick ett sms om det, livet är hårt, kommer fler gånger, haha.

Jag plockade lite, sen handlade och efter det var det dags att laga paj.
   Hallon- och blåbärspaj förtärdes med vaniljsås och vaniljglass tillsammans med några av de bästa kollegorna...Michaela, Emma och Bob!
   Mycket trevlig och gott, såklart!

Sedan har jag glott på tv och ätit nudlar...

Nu är det dags för en uppfräschning och sedan ska jag följa med Michaela...

Sen blir det att göra matlåda för morgondagen, då sover jag i Stockholm...Men tyck inte synd om mig...Emma sover också där, så vi får slå ihjäl några timmar ihop, nice.

Auf wiedersehen

<3mme


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh vilken fin blogg, duktig du är! ♥

2009-09-10 @ 18:54:36
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Åh, TACK för DIN uppmuntrande kommentar, det värmer verkligen. Jag blir oerhört glad när jag får sådana kommentarer, man kan leva flera dagar på en sådan!



Tyvärr kommer jag att äta medicinen i ett halvår, men det går förhoppningsvis fort, och jag vänjer mig (:



Tack! ♥

2009-09-10 @ 21:21:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0