You shine brightest of them all*

Mitt hjärta gör ont när jag hör hur din röst brister emellanåt, när du berättar om hur förvirrande livet kan vara. Hur svårt det kan vara att ta beslut och hur man ska veta att man gör rätt. Och om man inte tar rätt beslut, vad händer då?

Det enda jag vet är att, om man inte gör någonting åt att man inte riktigt är nöjd med sin situation, så kommer man med stor sannorlikhet, bli "gammal och bitter" på nolltid. Vem vill de? Och du är alldeles för bra för att bli det!

Jag finns när som, det vet du..Du kommer alltid att ha mig<3 Men just det här vågar jag inte bestämma åt dig..

"I decided long ago
Never to walk in anyone's shadow
If I fail, if I succeed
At least I live as I believed
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
---
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself,
It is the greatest love of all

And if by chance that special place
That you've been dreaming of
Leads you to a lonely place
Find your strength in love.
"

Du är min stjärna*, du får inte sluta lysa! De ska jag se till!
<3mme



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-19 @ 11:27:45
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0