Ni fem <3

Då har jag sett alla avsnitt av Sex and the City, 6 säsonger. Och det kan nog va världens bästa serie, någonsin!
   En av slutscenerna, när Carrie kommer tillbaka från Paris och återförenas med sina tre vänner på deras stammishak, fick mig att tänka på mina vänner.
   Spridda på olika håll i Sverige, Europa, Världen... Men jag vet att de finns vid min sida, var de än är...och jag finns för dem.


När jag inte får umgås med er, saknar jag er.
Men när jag får höra från er, saknar jag er ännu mer!
När vi äntligen får ses igen, känner jag mig hel.
Av mitt hjärta har ni en stor del!

Jag älskar er
<3


  

  

<3mme


Kommentarer
Postat av: Tina

JAG ÄLSKAR DIG OCH TJEJERNA SÅ HIMLAS MYCKET!

Ni är världens underbaraste, finaste, gulligaste, omtänksamaste, roligaste, härligaste, tuffaste, och bästa tjejer som finns. Kärlek till dig och de andra!

2009-10-21 @ 16:17:30
URL: http://tinalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0