You name it!

Då är nyår bokat, känns lite nervöst, eftersom jag knapt känner någon..men det har väl aldrig hindrat mig förut så..

Min dräkt till julfesten den 5 december var slut..vad gör jag nu? Får leta vidare helt enkelt, men jag får snabba mig på!

Igår var jag i Stockholm, 4½h "rast". Då handlade jag julklappar i Martins räkning åt hans "lott" i julklappslottningen. Han ska hjälpa mig med min så, haha..
   Jag smög in en sväng på H&M, hittade en fin klänning som jag kan ha till julbordet, julafton och nyår, precis det jag har letat efter! Nu är de bara rätt strumpbyxor, skor och smycken som ska "matchas" till de olika tillfällena..
   När jag sprang runt på stan så gick jag förbi NK. Det var fullt med folk utanför, fatta ingenting..Men sen såg jag, vad de alla stod och tittade på. Årets julskyltning! Så fint! Massor med djur, bland annat Isbjörn, bäver och möss, haha! Verkligen fint!

Idag ska jag försöka rensa lite här, på fredag blir det storstäd! På fredag ska Martin och jag julhandla också, hoppas på att alla paket blir inhandlade..

Imorn ska jag åka till Göteborg, bästa Mikaela följer med mig! Vi ska inhandla julklappar!! Bästa sättet att tillbringa sina 4h "rast" på!

Torsdag är det 4h i Stockholm igen, måste hitta någon som vill tillbringa lite tid med mig, blink-blink!

Lördag är det dagen D för många på företaget. Julbord!

Söndag firas pappa, som fyller år på fredag!

Måndag är det bästa Sofia som fyller 21! (På Lanzarote..)

Summering, en bra vecka! Kärlek, vänskap, familj, kalas, mat, fest, shopping-you name it!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer alltid med dig.

Where ever you go I will fallow, I just wanna be where you are!

2009-12-01 @ 14:41:12
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0