Vill inte alls!

Jag vill inte gå och lägga mig, även fast jag redan borde sova. Varför? Jo för jag vet vad som väntar mig i morgon när jag vaknar, och den turen jag ska ha är nog den värsta jag sett. Så enformig att jag tror att det kommer kännas som om dagen aldrig tar slut. Jag ska åka ett tåg upp till Stockholm, inga problem, gör jag ju i stort sett varje jobbdag...Men det är de 5 tågen jag ska åha mellan Stockholm och Uppsala som inte lockar mig alls, dessutom vid den tiden folk åker hem från jobbet...5 tåg med de bittra "uppsala-pendlarna", uch!
   Sedan ska jag sova i Uppsala med...Och på lördag morgon ska jag åka 3 tåg mellan Uppsala och Stockholm...Sedan ett tåg hem via Västerås...men det är ett bra tåg, jag får åka pass, med all rätt!

Åh! Ibland får man lite smått ångest...Hoppas jag somnar snabbt och att jag känner mig utvilad imorn kl.06.00...

God natt! Sweet dreams..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0