Work it!

Då är man ledig i två dagar. Vad ska göras under dessa dagar? Har faktist inte planerat något men jag vet några saker som alltid finns att göra... Städa, tvätta med mera(så att säga). Men jag börjar med att slappa medan Martin är och tränar, haha!

Nej men helt ärligt så måste jag ta tag i min träning, detta funkar inte. När man ser dubbelhakan börjar komma så är det ju ett tecken...och skyndar man sig inte att göra någonting åt det kan det ju barka utför fortare än kvickt!
   Så jag ska faktist sätta i min yoga-dvd som jag fått från special-K för ca 3 år sen...ta fram min matta och sätta igång! Efter ett pass av hemmayoga så får det bli lite pilatesboll med hantlar!
   Sedan tänkte jag ut och gå, eller eventuellt testa mig på lite joggning(trots jag hatar skiten!)

I morgon tänkte jag få med mig någon på vattengympa, sista gången för den här våren...Om jag inte får det så blir det till att simma länge och sola.

Onsdag, om jag inte har för mycket träningsverk, får jag ge mig ut och springa...känna hur formen är inför VårRuset på torsdag...Jag kommer dö, har så dålig kondition så det är pinsamt! Får ju flås bara av att gå upp och ner i x-40, haha!

Nej nu ska jag inte sitta här och skjuta upp min yoga, det är bara att bita tag i det och så vet jag att jag kommer va stolt efteråt. Sedan kommer jag överraska Martin, då kanske han blir glad och gör maten idag, hihi!

<3mme

Bara att sätta igång då...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0