Ta tag i det!

Då var jag klar med yougan, känns riktigt bra! Tänkte ju fortsätta med pilatesbollen, men det visade sig att den har jag inte fått med i flytten...den är hemma i Askersund hos mor och far, så det blev ju lite svårt.
   Istället för pilets får jag ta mig en promenad i eftermiddag, hoppas det inte börjar regna bara, ser lite grått ut.

Nu ska jag äta lite, får se vad som finns i kylen och skafferiet, blir nog nudlar nu och något bättre till kvällsmat.

Känner att jag faktist kan få den kropp jag en gång hade, som jag vill ha tillbaka, och kanske till och med lite starkare/spänstigare...bara jag tar tag i det! Dags att sluta att vara lat och komma igång! Man mår ju faktist så mycket bätter när man tränar, man blir piggare och gladare!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0