Lönedag=Ångestdag

Ja för så fort lönen kommer in så är det räkningar som dumpar ner i brevfacket...
Men men, lite löneförhöjning hade jag fått, dock inte så mycket jag skulle ha...så imorn blir det att ringa lönekontoret och fråga vad som hänt!

Hyra betald och internet betalt-de två räkningar som jag vet alltid kommer. Sedan vet jag att det blir minst 2000kr i matkostnad och minst 2000kr i bensin!

Sen ska jag betala Gotlandsresan, men det gör jag mer än gärna, för det vet jag är värt alla pengar!!!
Sen försöker jag hitta en billig resa till Turkiet, Alanya för att hälsa på Sofia! Det är inte det lättaste...så det blir en sista minuten!

Jaja, ska inte klaga egentligen...jag har ju pengar kvar, det är inte det...Men man hinner liksom aldrig njuta av att kontot är fulladdat...utan det blir halvtomt på ett enda klick!

Ha en bra dag...och skit i utgifterna, imorgon kommer nya!
<3mme

Kommentarer
Postat av: karolina

håller helt med dig!

2009-05-25 @ 21:31:29
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Mathilda, var glad att du inte är student och fick 5000 för FULLT Csn. med hela sommaren framför, utan sommarjobb :( Ska dock inte klaga, har valt det själv såklart. men det känns lite tungt!



det låter härligt med så mysiga planer inför sommaren, hoppas den blir kalasigt bra!

2009-05-26 @ 23:28:48
URL: http://honnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0