De va tider de

Gick in på min gamla gymnasieskolas hemsida och skulle se när studenten var, för funderar på att pka dit i år och träffa folk från ens egen årgång...då var jag bara tvungen att kolla om de hade tagit bort med halvfula guidebild. Men den fanns kvar där, det är ganska kul ändå, haha...visserligen borde de förnya sig men, äh..kul att få va med en stund till, haha.
Gå in och kika på den grymma skolan jag gått på(tyvärr inte så proffsig hemsida, men utbildningen är oslagbar, har inte ångrat en sekund att jag gick den!) Vadstenagymasiet Klicka på Utbildningar(i vänstra hörnet) och sedan på Samhällsvetenskaps- programmet med branschanknuten turismutbildning och gå ner lite, där är jag, på en buss uppe i norraste Norrland för dryga 4 år sen, de ni!



Man kanske ska åka ner fredag den 5 juni och träffa kära gamla ansikten...hm..bara man är ledig, jag är nog på Micco!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Jeanette

det var Verkligen tider! :D



vårt "gäng" funderar också på att fara dit, så ni blir inte ensamma. Är det lika fint väder som våran dag, då lär vi ha picknick i hamnparken, allihopa!

Kul att hitta din blogg också!

2009-05-06 @ 22:32:06
URL: http://honnettan.blogg.se/
Postat av: tina

vad coolt! inte alla som får vara med på en hemsida :) nu blev jag stolt!

2009-05-07 @ 08:35:01
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0