Grattis på morsdag mamma<3

Christina Maria Johansson (f.d Karlsson) 52.02.10 Min älskade mor!
Tar hand om alla och har en kapacitet på att fixa grejer, som verkligen heter duga!
Världens bästa mamma! Vad skulle jag ha varit utan dig? Ingenting! Jag skulle inte ens finnas...
Så TACK, du underbara, som har gjort att jag lever. TACK för att du har lärt mig rätt och fel! TACK för att du alltid säger vad du tycker! TACK för att du inte alltid tycker som jag, men älskar mig oavsett! TACK för att du alltid finns vid min sida!
TACK för allt mamma<3
Jag älskar dig, din Stinabritta



"alla blommorna du gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dig
jag ska måla hela världen lilla mamma
och allt ska bli så ljust och glatt för dig

önska lilla mamma, önska vad du vill
färgerna är många och de räcker till
himlens alla stjärnor
sagans alla slott
allting kan jag måla mamma önska blott


jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha
"




<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint mathilda!!!

2009-05-31 @ 22:58:48
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0