Ursäkta röran:

jag försöker flytta och jobba och det blir inte så bra...

2 missar på en vecka, från att inte gjort någe innan, ajaj, inte bra! Jag återhämtar mig lite imorn och efter helgen är jag fit for fight igen! När flytten är ur huvudet!

Men det ska bli så kul och skönt att flytta!!!

Har flyttat grejer tre dagar i rad nu, min rygg har börjat gnälla lite..men imorn blir det inget bära, bara packa enormt mycket kläder...Det kommer bli tufft, men man får skylla sig själv att man är en hamster!

Nu måste jag fixa det sista innan läggdags, så jag kommer upp imorn!!!! Annars vore det katastrof!!!!!!!!!!!

Ser fram emot Tinis partaj! Ska bli himlans skoj!!! Så länge sen jag träffa er alla ordentligt...fy fy..

Sov sött!
<3mme

"I faild. I'm sorry...but shit happens, so don't blame me...blame the 'timestealing' job!"
I'm the only one you know in the world that won't be home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0