Ny vecka-nya tag!

Godmorgon gott folk! Hög tid att vakna nu, vilken sovmorgon ni har...själv gick man upp 04.30, inte så tidigt ändå...

Klänningen var slut på de tre olika hm-butikerna jag tittade, det är ju Sthlm, där försvinner kläderna fort...så det får bli att prova den hemma i Örebro, den finns nog kvar hoppas jag!
   Men jag gick inte lottlös för det...Köpte ett par skor som jag har suktat efter ett tag nu...eller ja, två veckor sedan jag såg dem för första gången...Men detta var det sista paret, så jag passade på...för nästa gång jag kommer skulle de vara slut...De är från monki, super fina! Dock väldigt hög kilklack, men om man redan är lång kan man lika gärna va ännu längre, hehe...

Nu sitter jag i Uppsala och väntar på att tiden ska gå så jag får åka tåget till Stockholm för att sedan ta ett till tåg hem...Får jobba med bror idag, de ni!
   Slutar tidigt, skönt! För jag är ledig imorn, så det blir som två lediga dagar! Jag ska nog sova en stund när jag kommer hem, så jag orkar och greja i lägenheten, så det blir klart någon gång! Imorn måste jag ta tag i min träning, stranden närmar sig ju trots allt med stormsteg!

Veckan har börjat bra iaf...Hoppas den fortsätter så, har ju bara gått drygt 6½ h...men de har varit bra!

Ha en kanon dag!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0