Mars, Mars måne..

..lura mig för allt i Världen INTE till Skåne!

Dags att vinka adjö till februari som började bra, innehöll många kalas och som tyvärr slutade depp...

NU är det bara att välkomna Mars, årets första vårmånad, med öppna armar och hoppas att det jobbiga löser sig inom snar framtid!

Vad är det då som är jobbigt...JOBBET! Det är skit! Ingen är på topp, skitdåliga turer, och jag kom i den värsta gruppen jag kunde tänka mig!
   Men nu ska jag bara härda ut till sommarn, då är det "vikarie"listan igen, det blir bra...Så får jag söka mig någonannan stans till hösten om grupperna är kvar(vilket dom ska i nuläget men som alla hoppas på att det inte blir!)

Jag blickar framåt med lyckliga tankar!

Martin fick nycklarna till vår lägenhet igår, han ska komma förbi och lämna dom till mig...Så imorn förmiddag, innan jobbet, ska jag åka in och njuta av den nya lyan!
   På tisdag eftermiddag när Martin slutat jobbet ska vi och inhandla säng, tvbord och lite smått och gott! Längtar så jag nästan spricker!!!

På lördag blir det inflytt och mina kära bröder med respektive ska hjälpa till, pappa också! och Karolina, Sofia och Tina har lovat hjälpa mig en liten stund med!
   Det kommer gå galant! Jag är så glad för att jag har Er!!!!
På kvällen blir det kalas för allas vår nya 20åring, hihi!!! Weii!!

Nu ska jag hoppa på mitt tåg som är ½h försenat, thnax!

Ha en skön söndagseftermiddag!!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bort med deppandet, "we live and we learn" :)

Vet att de är lättare sagt än gjort, men vi får hjälpa varandra!



Gud vad tiden har gått fort, kommer ihåg när de var klart att ni skulle flytta. Jag tyckte de va så låångt bort, men SHIT vi är redan där :) Längtar till helgen då jag får träffa dig, hjälpa till med flytten och sen festa rejält på kvällen <:)



När de gäller tvn, så har jag för mig att din va rätt så liten va? Jag skulle behöva en större än jag har nu. Men tack snälla rara ändå :) du är alltid så snäll! <3



LOVE

2009-03-01 @ 20:08:38
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul med flytt! Det kommer bli kanon ska du se =) Ska bli jätte skoj att få träffa er alla tjejer på Lördag =) Ser jag fram emot!! Kram Sara!

2009-03-02 @ 15:37:45
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0