Jag tycker vad jag vill-det har jag alltid gjort!

"fattar inte hur man kan tycka saker om folk man inte känner, men men.." Lite känslig kanske? Om man tar åt sig så, då borde det ligga någonting i det hela...eller?
   Jag fattar iaf att man kan tycka saker om folk man inte känner, man kanske inte borde göra det. Men det gör man ju hela tiden, vare sig man vill det eller inte...men om folk säger att de inte gör det är det deras problem, för då ljuger dom! Jag lever i ett fritt land och med yttrandefrihet. Sen behöver man ju inte säga/skriva allt man tycker...Dock har jag ju faktist träffa denna männsika flera gånger, så jag har all rätt att tycka vad jag vill! Så det är bara att acceptera.

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kan denna person vara?

2009-03-30 @ 23:06:22
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Mathilda

En obegåvad människa från en helt annan stad...ingen att bry sig om egentligen :D

2009-03-31 @ 23:45:38
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0