Allways on the run...

Sitter i Göteborg och väntar på tåget hemmåt. 18.02 ska det rulla, hoppas jag kan fixa det! Förra gången jag hade denna turen blev jag 1h15min sen från Göteborg pga lokfel! Det var inte roligt någonstans!!
   Så idag gör vi ett nytt försök och håller tummarna!

Min blogg är lite eftersatt, jag vet. Hinner inte med, haft så mycket att tänka på...Men nu börjar mitt nya liv, haha! Martin och jag har flyttat in i vår nya lya, jag älskar den hittils och stormtrivs! Sover som en stock i den nya sängen och är allmänt lycklig<3
   Tusen och åter tusen TACK! till mina underbara som hjälpte mig flytta i lördags, pappa, Mathias, Michael, Karolina, Tina, Marcus och Camilla, ni är alla guld och ädelstenar värda! Och tack till Petra som hade bakat så gott och barnens underhålling, haha. Och tack mamma som gjort maten!!

Nu måste jag ta ut lite listor och rusa ner till tåget...får uppdatera mer om helgens bravader senare...

Jag hade iaf en kanonhelg!!!!!

<3mme


Lördagens förtsättning då...

På kvällen så var det dags att fira vår nyblivna 20-åring. Jag valde att följa med Karolina hem för att göra mig i ordning, det kändes smått kaosartat i min lägenhet..
   Vi plockade upp Sofia och sen bar det av till Kumla. Där det blev kalas! Vi lekte lekar och hade skoj, så småningom blev det taxi in till Örebro för en runda på Pitcher's.
   En lyckad kväll, dock var jag lite sliten, flytten tog hårt på krfterna...
   Jag hoppas Tina hade ne bra kväll och blev nöjd med sina paket...För det var ju det som var det viktiga!

Söndagen hjälpte jag Martin och hans pappa att bära upp grejer i lägenheten...Det blev ännu mer kaos i lyan...Men vi började plocka upp lite smått och fick lite bättre ordning...Jag stormtrivdes hela dagen lång med att gå och pyssla!
   På eftermiddagen åkte jag och Karolina hem till Tina och Tomas i Kumla en sväng för att hämta lite grejer sen kvällen innan...Sedan bar det av till Marieberg/IKEA där jag inhandlade ett skrivbord till Martin...Jag och Karro fick lite små problem med att få in det i bilen...för jag hade även min stora tv som Karolina skulle få ärva...Men är man envis så går det!
  Så återstod en lång väg upp till Karros lägenhet med den stora tunga och otympliga tvn...men tror hon gillar den bättre än sin gamla...så det var mödan värd!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas tågredan går fint! massa kram och tack för din kloka kommentar och åsikt!

2009-03-09 @ 18:09:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tack själv!!! :) Bara roligt att hjälpa en sån bra vän :)



Min tur att bjuda på lite godsaker...i veckan kanske? Varför ïnte under melodifestivlen på lördag? hörde att de va finalen visst, haha! bra koll man har ;)



Sov sött! <3

2009-03-09 @ 23:16:18
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0