80-talsparty

Då har vi äntligen haft 80-talsfesten! Och den blev en succé! Det är bara att spana in det härliga bildern nedan, haha!
Förövrigt så hade Mikaela städat och gjort fint i sin lägenhet för oss. Johanna och hon hade bakat goda taccopajer och dukat fint. De hade även tänkt bjuda på Marängswiss men det glömdes bort, men det gjorde ingentingen, för vi hade hur kul som helst! Jag fick för övrigt flest röster på bästa klädsel, det tackar jag för! Jag fik 3 röster, Mikaela 2 och Klara(tror jag det var) som fick 1...Kul! Mikaela hade fixat ett pris, det var en dubbel Cd med 80-tals hits! Kanon!
   Efter ett tag var vi redo för Harrys! Taxi dit och så blev det dans! Bra musik var det, många blickar fick vi, haha konstigt? inte direkt...
   Sen blev det lite mycket för Fisen så det blev tidig hemgång, men det var rätt skönt!
   Jag, Mikaela och Johanna somnade till en stund i en hög på Mikaelas soffa...Det var mysigt..Men sen vaknade vi till i ett ryck och då var det att ta av allt smink, ajaj..

På söndagen var det jobbardax...det gick kanon, bättre än jag förväntade mig! Tack snälla Moa som bytte tur med mig så jag kunde va med på festen! Och tack tjejer för att ni gjorde kvällen grym!


Jag och mitt pris!


Fia-Boxholm...Lina-Motala...Johanna-Göteborg...(Me-Örebro n') Klara-Kumla


The lovely host! Mikaela
-Motala


Me n' Micco shows our moves!


I know, we're hotter than hottest! And YES, you had to be there!
<3mme

ps.Måste ju berätta att min älskade snälla mor hade stickat de fina benvärmarna som jag hade på mig, hon är en riktig pärla!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni va riktigt heta! Kan tänka mig att ni fick många heta blickar ;)



Vi måste ha något liknande nån gång, skulle va kul!



Ses imorn gumman <3

2009-03-23 @ 22:53:26
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0