Snart bär det av mot ännu mera hetta!

Nu lägger jag i det sista i resväskan, sedan är det dags för en dusch. Efter det skjutsar Martin mig till tåget som ska ta mig till Stockholm. Därifrån ska jag åka till Arlanda. På Arlanda får jag vänta från ca 00:30 till ca 05:00, då förhoppningsvis incheckningen börjar. Klockan 07:05 lyfter planet mot Antalya. Klockan 11:55 (lokal tid) ska jag vara framme. Väl där får jag vänta på transfer till Alanya, då jag äntligen får träffa Sofia!

Jag har med mig alldeles för mycket, som vanligt när man ska iväg någonstans. Funderar på att ta med datorn så att jag kan underhålla mig själv i några timmar. Sedan har jag med en bok, korsordstidning och en kortlek (nej jag ska inte spela kort med mig själv, dock lägga pasiens..eller hur det nu stavas...).

Är ni vakna i natt får ni gärna ringa och snacka lite skit, och fördriva min tid i ensamheten.

Ha det gott här hemma nu! Ta hand om er!

Ni vet att jag älskar Er, Martin, familjen och unerbara vänner<3

<3mme


Kommentarer
Postat av: tina

sockertoppen hoppas du får en jätte bra vecka nere hos benbrott! sola, bada, ät gott och drick goda drinkar. njut och lev livet!! krama om benbrott massvis ifrån mig.



ta hand om dig <3 love you.

P&K

2009-07-01 @ 23:26:47
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: tina

nu tycker jag du kommer hem, släng med benbrott i väskan!!

2009-07-06 @ 10:27:51
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0