SEMESTER!!!

Nu har jag kommit hem från jobbet och det innebär semester i 3veckor!

Imorgon blir det resa till Gotland en vecka med Karolina!

När jag kommer hem därifrån är det bara att tvätta och packa om, för jag har tänkt att åka till Alanya, Turkiet och hälsa på Sofia en vecka!

Sedan en vecka hemma...

Så skööönt!!! Detta behöver jag så ge mig bara sol så är allt underbart!

Nu blir det att svira om till snyggare kläder och rulla mot Askersund, för att få lite Midsommarfirande och för att köra hem Martin och Karolina till Örebro.

Ha nu en underbar natt och en kanon helg!

With summer feelings and love
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en underbar semester! Det är du värd. Puss

2009-06-20 @ 11:09:28
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0