Yes!

"Say yes to the Dress" är bland mina favoritprogram just nu. Det sänds på Discovery-Travel&Living(min nya favoritkanal också!) kl.11.45 vardagar.
   Programmet handlar om bröllopsklänningar. Vissa brudar är helt galna, andra är så lugna och söta. Det bästa är alla fina klänningar...jag dör! Så vackra! Om jag nån gång gifter mig(vilket jag hoppas) då vill jag ha en klänning från den butiken, Kleinfeld! Kan bli problem eftersom den är i New York(om jag inte fattat fel).

Jag bara älskar programmet helt enkelt!
<3mme

Spana in klänningarna, vilka kreationer...så fina! Dock vill jag själv ha en enkel, men de lär ju dröja!

Kommentarer
Postat av: annie larsson

OMG! vilka klänningar jag vill gifta mig nu!

vilken klänning som helst skulle sitta fint på dig paddy!

2009-07-30 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0