Trip till DK?

Jag skrev med Annie här om dagen och vi har kommit på en liten tripp som vi vill göra. Jag hoppas den blir av, och hoppas några av de andra tjejerna vill med också. Planen är shopping i Köpenhamn och en visit på CPH Vision Terminal 2 om den är något att ha? Vi får se vad som blir...Men det skulle va riktigt kul! Helgen 7-8aug...Får prata mer om det i helgen...

Jag sitter nere i Göteborg, och "regnet det bara öser ner".
   Det positiva med denna dag är att jag får åka med en av de bästa kollegor jag har, det ska bli kul! Vi ska luncha när hans tåg kommer ner vid 16. Så halva tiden är snart gjord, så nu börjar det bli den rätta sidan på denna dagen, haha.

Så de som återstår för mig denna dag är 3h rast innan tåget hem avgår. När jag kommer hem blir det att tvätta, äta, plingelinga med luren och nanna kudde.

Ha en bra dag gott folk!Snart helg!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0