I need You guys<3

Sitter i Stockholm och väntar på att åka lite Uppsalapendel. Jag ser fram emot att jobba på fredag, då ska jag ha 4h kvartstid i Göteborg. Kanske inte låter så lockande men till saken hör att världens bästa ska åka med mitt tåg!
   Mikaela ska åka ner över helgen till en kompis i Göteborg, hon ska åka med mitt tåg ner, och jag kommer gå i den vagnen hon sitter i. Kan det bli bättre att jobba då? Sen ska vi få luncha ihop och kanske ta en sväng på stan? Vi får se, men ska bli så skönt att se henne!

I helgen ska jag även träffa Tina, Karolina och Annie<3 Det var alldeles för länge sen nu, fy skämmes på mig!

Martin är iväg och fiskar med Johan och Armin utanför Gävle någonstans, så jag är själv i lägenhetn...tror nästan det är första gången sen vi flytta ihop att det är jag som är hemma och han som är ute och flänger, haha...Men det är bra att det får vara så med...

Var hemma i Askersund igår och hälsade på mor och far, bror var också hemma. Älckar att komma hem och få lite kärlek utav min familj, blir för sällan, så dålig på att planera in tid hemma och bara prata och umgås. Får bättra mig.

Förra veckan kände jag mig lite depp, förstod inte riktigt varör, men nu har jag kommit på vad det var. Det var för att jag inte hade pratat med mina älskade vänner! Och min familj. Visserligen har jag ju Martin som ger mig kärlek...men jag behöver mina vänner och min familj lika mycket!
   Så nu mår jag bra igen, nä'r jag vet att jag ska få träffa mina guldkorn till helgen!

Ha en fin dag, nu ska jag fylla på min mobil, dra iväg några sms och sen mot tåget!
<3mme


Kommentarer
Postat av: karolina

"fy skämmes på OSS" ska bli kul att se dig igen :) som sagt allt för länge sen nu!!

2009-07-23 @ 08:52:57
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: tina

Vad kul att Michaela ska åka med dig ner till Göteborg! Hoppas ni får en jätte mysig lunch tillsammans.



Jag längtar efter dig och tjejerna så otroligt mycket! <3

2009-07-23 @ 13:17:34
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0