21 år idag, hurra! eller?

Då är man ett år äldre, ett år klokare och ett år närmre pensionen. Det sistnämda kan vi ju stryka, för det är ju bara 44år kvar, haha...mer än dubbelt så länge till som jag nu har levt!

Åldersnoja, nja..lite..Men den går över när fler utav oss 88:or fyller 21, så man inte är ensam om det..som Annie tillexempel, hon fyller redan på lördag...så jag behöver aldrig va gammal själv, hehe.

Hur spenderas dagen då?
Hittills har jag gått upp ur sängen, ätit frukost med Mikaela som sov här från igår. Vi har suttit och pratat om allt från himmel till jord, som alltid..Hon är den bästa man kan ha!
Sa hejdå till henne för ca 1½h sen tror jag det redan hunnit bli.
Sedan satte jag mig framför datorn och svarade på massor Grattis-inlägg på Fejsan.
Har fått några Grattis-sms som jag svarat på också.

Snart ska jag äta lunch, vad det blir vet jag inte. Sedan ska jag duscha och så...jobba...FY!

Det borde vara förbjudet att jobba på ens födelsedag! Men, men...det får gå..Har ingen lust alls!

Så denna dagen känns inte riktigt som mina andra födelsedagar har gjort.
Ingen som gjorde frukost på sängen och kom insjungande med paket. Tråkigt.
Jag kan inte ens få träffa Martin och mor och far idag..fy!!!

Men det är bara att inse, när du fyllt 20 så finns inget mer att fira. Tråkigt, men resterande födelsedagar kommer nog vara liknande...Ivern om att fylla år är borta, och den förblir nog borta också...

Inlägget blev lite deppigt, men om man sitter själv i en lägenhet, det är svinkallt ute och man måste jobba, så är inte det den bästa födelsedagen an har haft...

Nä, upp med hakan..man får ju fina paket, bara att jag får vänta på dom tills imorn och tills nästa söndag!

HURRAY! IT'S MY BIRTHDAY!!!



Puss!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

grattis igen! hoppas din arbetsdag blir bra. du är värd en skön runda på din födelsedag. hoppas du blir firad imorgon. kramar!

2009-01-04 @ 19:09:22
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: Tina

grattis igen! hoppas din arbetsdag blir bra. du är värd en skön runda på din födelsedag. hoppas du blir firad imorgon. kramar!

2009-01-04 @ 19:09:58
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0