Lasse Lindh & Bandet

Gillar den mycket, den va söt på något vis! Så bra att jag skrev av texten när jag lyssnade på den, så reserverar mig för eventuella fel...

"Idag ska bli dagen när jag fångar dig.
Idag ska bli dagen när du, du blir min.
Du tror ingen ser men jag har sett det jag vet att du längtar bort.
Och jag må vara luggsliten och skev, aldrig fel.

Jag ska slåss i dina kvarter.
Dansa gata upp, gata ner.
Jag ska skrika ut ditt namn, så alla vet.
Jag ska slåss i dina kvarter.
Dansa gata upp gata ner.
Jag ska bygga oss en sol.
I luften och i dina drömmar ska jag bo.

I dag ska bli dagen när jag välter dig.
I dag ska bli dagen när du kysser mig.
Och vi har väntat för länge och saker har kommit emellan men aldrig mer.
Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner.

Jag ska slåss i dina kvarter.
Dansa gata upp, gata ner.
Jag ska skrika ut ditt namn, så alla vet.
Jag ska slåss i dina kvarter.
Dansa gata upp, gata ner.
Jag ska bygga oss en sol.
I luften och i dina drömmar ska jag bo.

Kom som du är.
Kom vackra!
Kom, kom som du är.
Kom vackra!
Kom, kom som du är.
Kom vackra!
Kom.

Jag ska slåss i dina kvarter
Dansa gata upp, gata ner.
Jag ska skrika ut ditt namn, så alla vet.

Jag ska slåss i dina kvarter.
Dansa gata upp, gata ner.
Jag ska bygga oss en sol.
I luften och i dina drömmar ska jag bo!"



Härligt drag i! Blir riktigt pepp! Skön musik, underbar gitarr!
   Om det fanns en "gilla"-funktion på bloggen skulle jag definitivt klicka på den, haha!



Jag vill ha den som min ringsignal! Så skön är den!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0